Notesy i kalendarze książkowe z Twoim logo - Lediberg

Notesy i kalendarze książkowe z Twoim logo - Lediberg

Przedmioty codziennego użytku takie jak długopisy, kubki, breloczki, ekologiczne notesy książkowe, pendrivey, koszulki, smycze do kluczy itp., są od dawna z powodzeniem wykorzystywane jako nośniki treści reklamowych. Jako właścicielowi firmy sprzedającej usługi bądź produkty, zapewne zależy Ci na tym, aby jej nazwa i logo dotarły do jak największej liczby osób oraz zostały dobrze zapamiętane. Tradycyjna reklama w mediach nie zawsze przynosi zamierzone rezultaty, często natomiast bywa ignorowana, a nawet uznawana przez odbiorców za irytującą. Dlatego postawienie na dystrybucję wśród klientów bądź kontrahentów różnorodnych gadżetów z nadrukiem logo firmy jest zawsze dobrym pomysłem.

Budżet na zakup tego typu drobiazgów może okazać się nawet dużo mniejszy niż ten potrzebny do wypuszczenia spotu telewizyjnego czy radiowego albo drukowanej reklamy. Tymczasem zasięg treści nadrukowanych na praktycznych, używanych codziennie przez wiele osób przedmiotach, może być równie wysoki. Zyskujesz też coś jeszcze: pozytywne skojarzenia z firmą, która podarowała fajny i przydatny gadżet. 

Kalendarz książkowy lub notes jako nośnik reklamy

Kalendarz książkowy czy też notes, to rzecz przydatna każdemu - bez względu na to, czy prowadzi własny biznes, pracuje na etacie, czy ogarnia domową rzeczywistość. Terminy wizyt u lekarza, fryzjera, kosmetyczki, spotkań zawodowych, listy zadań do zrobienia, ale też listy zakupów - możemy je zbierać na karteczkach przyklejonych na lodówce albo zapisywać w telefonie - nic nie zastąpi jednak solidnego terminarza, który możemy wszędzie ze sobą zabrać i użyć w każdej chwili. Pomimo postępującej z roku na rok cyfryzacji codziennego życia, tradycyjne kalendarze i notatniki wciąż mają się dobrze i szczególnie w okresie około-noworocznym błyskawicznie znikają ze sklepowych półek.

Praktyczny gadżet reklamowy

Właśnie z uwagi na wspomniane wyżej względy, notes bądź kalendarz są bardzo dobrymi patentami na gadżet reklamowy. Raczej nie zostaną rzucone w kąt i zapomniane, a będą towarzyszyć obdarowanej nimi osobie w wielu sytuacjach i miejscach, dzięki czemu będzie ona miała szansę dostrzec i zapamiętać Twoje logo.

Dodatkowo, zamawiając kalendarz z nadrukiem logo Twojej firmy, jak również notes reklamowy, możesz zadbać też o to, by także w środku (a nie tylko na okładce) znajdowały się treści, na których promocji Ci zależy. Może to być wyszczególnienie Twojej oferty, atrakcyjne przedstawienie produktów, dane kontaktowe, ale też na przykład opinie dotychczasowych klientów.

Notesy i kalendarze personalizowane z powodzeniem wykorzystane mogą zostać również wewnątrz firmy, np. jako gratisy dla pracowników. Elegancki, nowoczesny terminarz z nadrukiem bez wątpienia będzie praktycznym drobiazgiem, którym warto obdarować ekipę, dbając o tak ważny obecnie employer branding.

Komentarze (0)

Zostaw Komentarz